مدیر تعاون روستایی خوزستان خبر داد:
خرید بیش از 30هزار تن گندم و کلزا از کشاورزان خوزستان
1403/01/26
مدیر تعاون روستایی خوزستان از خرید بیش از 30هزار تن گندم و کلزا تا صبح یکشنبه 26 فروردین ماه 1403 از کشاورزان این استان توسط تعاون روستایی خبر داد.
به گزارش روابط عمومی مدیریت تعاون روستایی استان خوزستان مهندس جمیل ضافی پور زرگانی گفت: فعالیت عظیم و بزرگ تعاون روستایی با در اختیار داشتن 93 مرکز خرید گندم و کلزا در خوزستان از 20 فروردین ماه آغاز شده است و تا صبح روز یکشنبه 26 فروردین ماه 1403 رقمی معادل 25 هزار تن گندم و 5 هزار تن کلزا از کشاورزان خرید صورت گرفته است.
وی ادامه داد: اکثر شهرهای استان ، فعالیت خرید خود را آغاز کرده اند و خوشبختانه 30 مرکز خرید کلزا و 63 مرکز خرید گندم در اختیار تعاون روستایی با آمادگی کامل به صورت شبانه روزی، در حال دریافت محموله های با ارزش گندم و کلزا کشاورزان در سراسر استان هستند.
مدیر تعاون روستایی خوزستان بیان داشت: یکی از فعالیت های مهم تعاون روستایی بعد از خرید گندم و کلزا، حمل این دو محصول با ارزش و استراتژیک به مقاصد از پیش تعیین شده است که خوشبختانه این روند با سرعت مناسبی در حال انجام است و مراکز خرید ما دائما در حال فعالیت تخلیه و بارگیری گندم و کلزا هستند.
تعداد مشاهده خبر22 بار
تصاویر مرتبط


    RatingTitle
    :0 :0
    مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

    ارسال نظرات
    نام
    آدرس پست الکترونیکی شما
    شماره تلفن
    توضیحات
    خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
    کد امنیت
    Powered by DorsaPortal